iphone-hand-3.png
rem-campagnebeeld-02.png

HULP VOOR ONDERWEG

Direct laten zien 

hoeveel jouw klanten 

kunnen verduurzamen


Je merkt aan alles dat de markt om verduurzamingsmaatregelen vraagt, maar waar moet je beginnen?

Pijl: Volgende scene (copy)
label-2.png

Met de Duurzaam Verdienen Portfolio van Remeha kun je als installateur de objecten van meerdere klanten invoeren en opslaan. Vervolgens kan je zo de potentiële verduurzaming van al die projecten in beeld brengen maar ook de voortgang ervan bewaken. Je kunt je klanten niet alleen attenderen en adviseren, maar ook in de gaten houden of en wanneer bepaalde investeringen bij natuurlijke vervangingsmomenten het meest zinvol zijn.


Direct inzicht in wat duurzaamheid oplevert
Nodig je klanten uit voor je eigen, gratis persoonlijke bedrijfsportal en adviseer hen gemakkelijk. Wat is laaghangend fruit, welke maatregel heeft de meeste impact en op welke acties verdienen mijn klanten zich het snelste terug? Ga samen met je klanten op een laagdrempelige wijze met verduurzaming aan de slag en adviseer hen actief en gemakkelijk over verduurzamen.

De tool geeft je een gedetailleerd overzicht met verschillende scenario’s:







Om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken sta je vanuit de tool direct in contact met Remeha voor ondersteunend advies voor offertes en alle andere vragen. 

Verduurzaming op gang brengen

“Ons primaire belang is dat we marktpartijen helpen om de verduurzaming op gang te brengen. We hebben een enorme opgave in dit land. Wij beschikken over een uitgebreid netwerk dat we graag inzetten om te helpen die opgave te halen. Met de tools bieden we iedereen handvatten en gemak; niet alleen technisch of qua investering, maar ook door duidelijk te maken of er subsidies beschikbaar zijn en wat de impact is op de CO2-uitstoot van een gebouweigenaar. Ook kunnen installateurs zien welke van onze producten - ketels, warmtepomp, zonneboilersystemen - passen bij een bepaalde oplossing die de tool voorstelt. De informatie die gebouweigenaren en installateurs invoeren, is voor ons overigens niet zichtbaar. Althans, niet specifiek per gebouw of installateur. Wat wij wel kunnen zien, is geanonimiseerde, algemene informatie. Dus we weten hoe vaak de tools worden gebruikt, welke maatregelen in het algemeen veel potentie hebben, en meer van dit soort generieke inzichten. Uiteindelijk gaat het ons erom dat die verduurzamingsmarkt op volle toeren gaat draaien. Met onze tools halen we drempels weg.”, aldus Jeroen de Vries, Commercial Operations Manager Utiliteit bij Remeha.

Next

07

Direct laten zien hoeveel jouw klanten kunnen verduurzamen

Zo werkt de Duurzaam Verdienen Portfolio tool

>   Een lijst met alle, potentiële maatregelen;

>   Geplande maatregelen;

>   Houdt voortgang bij per object en per klant in het portfolio;

>   Informeer je klant en ga samen aan de slag met het verduurzamingsplan;

>   We tonen het energielabel én wat er jaarlijks kan worden bespaard op energiekosten en
     CO2-uitstoot. Er wordt automatisch inzicht in potentiele verduurzamingsmaatregelen
     gegenereerd per object;

>   We halen de gegevens van het object of de objecten op bij o.a. het Kadaster;

>   Voer gemakkelijk één of meerdere objecten tegelijkertijd in van al je klanten.
     Remeha krijgt geen inzicht in deze gegevens;

>   Maatregelen met een terugverdientijd van 5 jaar of minder;

>   Maatregelen die het meeste bijdragen aan verbetering van het energielabel;

>   Maatregelen met de grootste CO2-reductie;

>   Maatregelen die wettelijk erkend zijn.

app-2.png
huisje-2.png